Druhé slovenské Nordsee už funguje. Pozrite sa naň

Logo NordseeDruhé slovenské Nordsee je na svete. Spoločnosť N-Food minulý týždeň v úplnej tichosti otvorila novú prevádzku v priestoroch pomaly ožívajúceho Apollo Business Center II. Prvých zákazníkov však mala podľa pôvodných vyjadrení privítať už v júni.

Medzi zlovestne prázdnymi výškovými budovami, ktoré sa bohvie kedy zaplnia biznismenmi a manažérmi, je ako keby implantovaný kúsok biznis štvrte Londýna. Prekrásne prostredie s trávnatými plochami, vodotryskom a skvelou infraštruktúrou obzvlášť vyniklo počas slnkom zaliateho dňa našej návštevy. Okrem Nordsee tu už ožila aj nová pobočka siete Coffeeshop Company, bagetéria, predajňa s ovocnými nápojmi, kvetinárstvo či trafika.

Druhé bratislavské Nordsee je zjavne určené najmä zamestnancom okolitých kancelárskych budov. Svedčia o tom otváracie hodiny, ktoré trvajú iba do 17:30, počas víkendov je navyše úplne zatvorené. Na rozdiel od prevádzky v Avione, tentokrát N-Food nepodporil otvorenie svojej reštaurácie ani žiadnymi marketingovými aktivitami.

Druhá slovenská reštaurácia Nordsee v Apollo Business Center II
Druhá slovenská reštaurácia Nordsee v Apollo Business Center II

Prvotný dojem po vstupe bol ďaleko pozitívnejší než v avionovskom food courte. Jednak má tunajšie Nordsee vlastné, slnkom presvetlené priestory, nielen dieru v stene, ale veľký rozdiel je aj v rozsahu ponuky jedál a jeho vizuálnej prezentácii. Konečne prišiel rad napríklad aj na estetickú kopu ľadu s naaranžovanými rybími špecialitami, nie je to len o poloprázdnych zamastených tanieroch s kusmi mäsa.

Ďaleko širšia je aj ponuka jedál, v Avione sú to najmä viaceré druhy rôzne upravených rýb s prílohami,  tu sú na jedálničku aj špeciality, jedlá z kreviet či zeleniny, rizoto či paella. Opäť však treba povedať, že ceny sú nastavené na úrovni nezpovedajúcjej gastronomickému zážitku. Tanier Mediterran za približne 5 eur ponúkal tvrdú zeleninu a obschnutú ryžu, krevetová panvička zas primálo muziky za takmer 8 eur. Úplná spokojnosť nepanovala ani s tuniakovým wrapom za necelé 3 eurá, bol príliš suchý.

Za pultom nás opäť ohúrila presila šiestich predavačiek, ktorých pracovné náplne nám ostávajú záhadou. Rovnako ako v Avione sa tvária skysnuto, zákazníka neprivítajú, tobôž aby sa pokúsili odprezentovať novú ponuku a niečo predať. Opäť sa potvrdila veľká slabina slovenskej adaptácie Nordsee a to nedostatočné, ak vôbec nejaké zaškolenie personálu.

Z Nordsee sme napriek lepším vizuálnym dojmom opäť neodchádzali spokojní. Niekde je stále chyba.

Reklamy

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s