Na míle ďaleko od dokonalosti. Coffee & Co Zmrzlináreň

Logo Coffee & CoNová Coffee & Co Zmrzlináreň má ešte mnoho múch. Základ je dobrý:  kvalitná zmrzlina a veľké porcie. To však nestačí.

Negatív je kopa:

  • Trápny tuctový pútač, ktorý dostane každý prašivý stánok pri priehrade od dodávateľa prášku na zmrzlinu, má identifikovať niečo, čo je kvalitnejšie, ako iní? Čím?
  • Absolútna rezignácia na vizuálny vnem. Iné, uvedomelejšie zmrzlinárne sa snažia, hrajú sa s tvarovaním, dozdobovaním, posýpkami mrazených krémov.  Zmrzliny v Coffee & Co sú “nakydané” do válovov bez akejkoľvek úpravy. Navyše, sú roztopené a preto vytekajú z vaničiek. Na kráse nepridávajú ani prázdne papierové či sklené mištičky, rozmiestnené v mraziaku.  Ilustrujú skôr zúfalstvo vizuálnej prezentácie.

IMAGE_371

  • A priamo v mraziaku sa nachádza ďalší prvok, za ktorý sťahujeme pomyselný bod dolu: neestetické, rukou naškriabané názvy zmrzlín popri “defaultných”, dodaných od dodávateľa. Ak ide o koncept, malo by byť jasné, aký typ označenia je štandardom Coffee & Co zmrzlinárne.
  • Ľudia prídu k pultu a vyberú si do bežného kornútka tie typy zmrzliny, na ktoré majú chuť, zaplatia a odchádzajú. Tak to robia už roky. Ak chce prevádzkovateľ inovovať spôsob predávania zmrzliny  – ukázal progresívne ocenenie, rôzne typy kornútkov, poliev, príloh – mal by ľudí na tieto prvky učiť. Personál je nadštandardne milý, ale chýba mu niť, podľa ktorej predáva. V Coffee & Co sú predavačky len výdajkyňami tovaru. Mali by byť predavačkami: privítať (Vitajte v Coffee & Co zmrzlinárni!), spýtať sa, aký kornútok zákazník chce, mali by navádzať na vyššie porcie (dajte si ešte jednu, máte to lacnejšie!), ponúknuť polevy, ovocie. Jednoducho, vytvoriť predajný strom, ktorý zákazníka prevedie ponukou a v konečnom dôsledku ho donúti kúpiť toho viac.

V celku: pri logu s imidžom Coffee & Co by sa žiadala väčšia snaha o originalitu produktu (špeciálne príchute – “len tento týždeň extrémne jahodová”) a jeho predaj. Inak nie je dôvod pýtať si viac peňazí.

Reklamy

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s