Zlý, zlý Subway! (v OC Mlyny Nitra)

9 Aug

Jeden pekný večer v Subway v OC Mlyny Nitra obsluha rečie:

  • Čo dám? (Žiadne “Vitajte v Subway”)
  • Nemáme chipsy, to majú len v zahraničí 
  • Ja za to nemôžem (Odpoveď na výhradu, že iné pobočky na Slovensku chipsy majú, dokonca ich aj tu mali napísané na menu boardoch)
  • Nemáme vrchnáky na poháre
  • Nie, nemôžete si opäť čapovať do pohára nápoj!

Ešte k tomu šľachovité mäso v “steak a syr”…

Sub dňa tu nepromovali, mali akciu - dve malé menu (sendvič, fľaša nealko) a Pepsi peňaženka a "sviežu a ľahkú jar" - promo na nízkokalorický kurací sendvič

Časť problémov môže byť skrátka o “zlom dni”. Ale haló, keď franchising, tak ten istý zážitok (a podmienky) v každej pobočke!

13 odpovedí to “Zlý, zlý Subway! (v OC Mlyny Nitra)”

  1. Mirka 9. August 2011 at 09:12 #

    Ja mam uplne opacnu skusenost so Subway v Nitre, personal bol priatelsky a nemozem sa stazovat ani na ponuku. Takze mozno to bol naozaj iba “jeden zly den”.

    • treonis 13. September 2011 at 22:08 #

      toto uz nezachranite, subway v Nitre je cisty shit, darmo sa baby snazite pisat pozitivne, kazdy dobre vie, ze fast foodu Subway sa v Nitre oblukom vyhne, palec dole

  2. Daniela 9. August 2011 at 10:06 #

    Pripajam sa k Mirke, tiez som mala len pozitivnu skusenost so Subway v Nitre. Pohodovy personal a z ponuky som si vzdy vybrala a bola spokojna. Tiez verim, ze to bol iba zly den … 

  3. Port-rico 9. August 2011 at 11:47 #

    baby nic si z toho nerobte, to len autor clanku je rozmaznany vecne stazujuci sa  shopoholik…Rado sa uvedom, uz pustas horsie dristy ako cas.sk

  4. Dana Palackova 9. August 2011 at 21:37 #

    pri nasej navsteve to bolo podobne:  znudene babenky, chaosy s napojmi, chybala polovica ponuky chlebikov, jeden z vyslovene ponukanych dressingov nemali a pod., celkovo vsak Subway mam rada, no ten nitriansky je slabota

  5. Peter 10. August 2011 at 00:51 #

    Ked je uz rec o Subway –
    Moze mi niekto prosim vysvetlit, ako je mozne, ze napr. ani Subway ani Burger King u nas nemaju vlastnu stranku???

    • kuko 11. August 2011 at 17:38 #

      Burger King ma, ale zatial vo velmi rozpracovanom stadiu http://www.whopper.sk/

    • kuko 11. August 2011 at 17:38 #

      Burger King ma, ale zatial vo velmi rozpracovanom stadiu http://www.whopper.sk/

    • Mustang 20. September 2012 at 12:20 #

      Na ten Subway mám žial kritiku aj ja. Už mali mať na Slovensku dávno svoju stránku. Nuž “bravo”,zase niekto na Slovensku zaspal dobu

  6. Markoff 12. August 2011 at 11:34 #

    WTF je hladnější? to je v akom jazyku, lebo v slovencine ani cestine to nie je…

    raz vsetko malym (jar lahka a svieza), raz vsetko velkym (Vyber Si Svoj…)

    vyzera to ako tradicny slovensky marketing robeny od ceskeho stola, dufam ze tak aj dopadnu ako mnoho inych firiem ktore si mysleli ze slovensky trh nestoji za slovensku centralu a potom padli dobre na hubu

    btw. za tri eura mat priblblu bagetu s flaskou soft drinku, fakt nechapem co na tychto bagetach vsade ludia vidia, v kazdom meste na Slovensku nie je problem najst nejaku kvalitnejsiu lokalnu bageteriu kde sa najete chutne a lacnejsie, Subway je dobry akurat tak pre frikulinov (pozerov) co ho zapijaju kavickou zo Starbucks a do toho sa ukazuju s novym iPhone/Pod/Pad… kto chce dobre bagety tejto sieti sa vyhne a sam si radsej zisti nejaku dobru lokalnu bageteriu

    Markoff
    http://www.markoff.biz

  7. Katarína 15. August 2011 at 13:15 #

    Vrchnáky na poháre nemajú už asi od mája (teda vtedy som sa nad tým prvýkrát pozastavila, pretože som si to chcela vziať do auta)  – a nie je to jednorazový výpadok, keďže ich nemali ani v júni, v júli a ako vidím ani do augusta stále neprišli..

  8. Hruska 21. August 2012 at 16:06 #

    Ja som tiez bola dnes v Subway v Nitre a teda, ze by som bola spokojna, to nemozem povedat. Na zaklade toho, ze som v Subway (ale v BA) pracovala vyse polroka, viem ake su tam pravidla a v Nitre sa nimi teda nejako velmi nezaoberaju.
    Sendvic by sa mal pripravovat na velkom deli papieri, tu ho polozili len na maly, cize vytrcal z neho a v konecnom dosledku len rukami zobrali sendvic bez toho deli (ten biely obycajny) papiera a zabalili do velkeho baliaceho papiera. Namiesto omacky sa ma pytali, aky chcem dresing. To uz znie asi rovnako ako keby sa ma opytali aku chcem bagetu namiesto sendvica. Vobec sa nepytali, ci chcem navrch parmezan alebo oregano. Az ked som sa sama ohlasila, ze by som chcela posypat parmezanom, tak slecna na mna pozrela stylom, ze ona ho uz ma ten sendvic zabaleny. Okrem toho slamky tam maju nezabalene, co vyzera dost nechutne, ak je clovek zvyknuty, ze uz aj v hociktorom inom fastfoode maju (obrandovane) zabalene slamky. Obsluha celkovo nic moc bohuzial. Ziadne vitajte v Subway, nic. A to tam pritom nemali vela ludi.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Subway Národná Žilina robí všetko možné aj nemožné | Retazce.sk - 15. September 2011

    [...] má množstvo časopisov na čítanie, nechýbajú ti chipsy Lays, ktoré z neznámych dôvodov niektoré prevádzky nemajú “pretože to nemajú ani inde na Slovensku, to ste videli asi v zahraničí”. Má tu [...]

Pridaj komentár

Sleduj

Prijímaj upozornenia na nové články na tvoj email.

Join 123 other followers

